A csomagolás sok kereskedő és webáruház számára csak nyűg. Sőt, sokan gondolják úgy, hogy felesleges. Ugyanakkor a csomagolás 2 dolog miatt bír rendkívüli jelentőséggel. Egyrészt azt látjuk, hogy a csomagküldő cégek figyelmét - saját érdekükben - érdemes felhívni arra, hogy az áru védelmében komoly szerepe van a megfelelő csomagolásnak. Komolyabb, mint ahogy azt általában gondolják - pedig ez is fontos pl. ahhoz, hogy sérülésmentesen kézbesítsék a terméket. Minden bizonnyal kevesen gondolják végig, hogy a logisztikai folyamatok során a termékeket hányszor kell megmozgatni, szállítani, míg a gyártótól a fogyasztóig eljut. Az árut biztonsággal védő csomagolás viszont pénz- és időigényes feladat, és így megterhelő lehet a Feladó számára. Másrészt a kereskedelmi tapasztalatok azt mutatják, hogy a csomagolásnak igen komoly marketing értéke van a vásárlói élmény, a UX növelésében.
Komplex kiszervezett webshoplogisztikát nyújtó, 3PL és 4PL szolgáltatóként a csomagolást teljes egészében elvégezzük az online kereskedelemben működő cégek helyett. Fejlesztéseink során egyik fő célunk a minél sokoldalúbb, komplex szolgáltatások nyújtása. Partnereink igényei szerint a fulfillment szolgáltatáson is túlmenően nemcsak a csomagolásban, hanem a megfelelő csomagolóanyag kiválasztásában és beszerzésében is segítséget nyújtunk. A termékeket a legkülönfélébb csomagolóanyagokba csomagoljuk majd címkézzük mielőtt a csomagok a futárszolgálathoz kerülnek.