Hogyan NE keserítse meg az életed a logisztika?
Kezdjük egy bemelegítő kérdéssel!
Mit gondolsz a logisztikáról?
A. Az üzlet része, ezért szívesen foglalkozol vele.
B. Félszívvel csinálod, mert rengeteg értékes időt visz el a vele járó adminisztráció.
C. Ez okozza a legnagyobb fejtörést, bár megcsinálná valaki helyetted!
Bevalljuk, ritkán találkozunk olyan tulajdonossal, aki az “A” opciót választaná.
Ha Te a “B” vagy a “C” opcióval értesz inkább egyet, érdemes tovább olvasnod. Megmutatjuk mit tehetsz azért, hogy örökre megszabadulj a logisztika terhétől!
Az első lépés: kiszervezés
Ahogy mondani szokás, anyag nem vész el, csak átalakul. Így természetes, hogy ha a logisztikai teher nem a Te válladat nyomja, akkor valaki másét fogja.
Szeretnéd, hogy más feje fájduljon bele az olyan kérdésekbe, mint például:
- Hogyan tárold, csomagold, szállítsd be a terméket?
- Mikor hívd a futárt?
- Milyen szoftvert használj, ami Unas webáruházaddal is kompatibilis?
Ha igen, akkor sajnos ezt a lépést nem lehet megspórolni. A jó hír, hogy ma már nem is egy logisztikai cég van a piacon, akik örömmel átveszik tőled a logisztikai stafétát, hiszen számukra ez otthonos terep. Ilyen például a több, mint 15 év szakértői tudását összesítő Complexpress.
Tálcán kínáljuk a fenti kérdésekre a választ, úgy, hogy Te ebből semmi mást nem látsz, csak hogy a webáruház pörög, a vásárlók pedig elégedettek. Kell ennél több?
Nézzük meg kicsit részletesebben, mit hoz a konyhára a logisztika kiszervezése!
Röviden: Unas webshopodnak logisztikai folyamatai egyszerre válnak hatékonnyá és egyszerűvé.
Kicsit bővebben:
- Nem kell külön alkalmazottat felvenned, béreket és járulékokat fizetned azért, hogy legyen, aki a logisztikai feladatokat ellátja.
- Nincs többé szoftverfejlesztés vagyonokért, vagy árumozgató gépek vásárlása szintén horribilis összegekért.
- Ha a számlázással járó adminisztrációt sem szívleled, akkor ez a nap híre számodra. Erre sem lesz többé gondod!
Miután árudat beszállítottad a központi raktárukba, a logisztikai cégek átveszik a munkát: raktároznak, csomagolnak, számláznak, kiszállítanak, kezelik az utánvétet és a visszárut is. Ezt a szolgáltatást hívják fulfillment-nek.
Lehet ezt még fokozni? Bizony, hogy lehet!
A Complexpress ugyanis új szintre emelte a hagyományos fulfillmentet. 4PL szolgáltatásunk keretében a 0. lépést, vagyis az áru a logisztikai cég raktárába való beszállítását is átvállaljuk tőled. Függetlenül attól, hogy azt a világ mely pontjáról szerzed be.
Tehát, ha nem akarsz, fizikailag nem is kell találkoznod az áruddal. Soha.
Mi kell ahhoz, hogy ezeket az előnyöket Te is egyszerűen élvezhesd?
Jöjjön a második lépés: a StoreLog
A StoreLog a Complexpress 15 év logisztikai és informatikai tapasztalatát tömörítő szoftver, amely rendet tesz a logisztikai káoszban, és gyerekjátékká varázsolja azt, mind a kereskedők, mind a logisztikai szolgáltatók számára.
- Nincs több papírozás, excelezés,
- csak online követhető, real-time adatok
- és egy tökéletesen automatizált raktári és kiszállítási folyamat,
- a megrendelések és a számlázás kezelésével kiegészítve.
Az alkalmazás egyik legjobb tulajdonsága, hogy bár a háttérben komplex logisztikai folyamatokat kezel, integrációja és működése is rendkívül egyszerű.
Mutatjuk mennyire!
Ahhoz, hogy a StoreLog a Te életedet is megkönnyíthesse, egy 4 lépésből álló integrációra van szükség, amely után akár soha többé nem kell belépned az alkalmazásba.
Az integráció folyamata rendkívül egyszerű, a Complexpress ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésedre és el is végzik helyetted a teljes folyamatot. Itt tudod velük felvenni a kapcsolatot: ugyfelszolgalat@complexpress.hu
Bármelyik útvonalat is választod, az eredmény ugyanaz: professzionális webshoplogisztika, amelynek minden előnyét élvezheted!