A webshop tulajdonos életének megkeserítője – visszakézbesített csomag érkezik

A héten hasítottunk! Nagyon jól ment az üzlet - gondolta Áron elégedetten, miközben a heti bevételeket összesítő diagramot szemlélte a Shoprenter felületén. Ám az öröme nem tartott sokáig, ugyanis megakadt a szeme egy üzeneten.

Oh, ne - gondolta lemondóan - van egy visszárunk. A számlázás sem volt a kedvenc része, de a visszáru kezelését egyenesen gyűlölte, mert annyi felesleges időt rabolt el tőle az ezzel járó adminisztráció. Ráadásul, míg a számlázás után „csöngött a kassza”, visszáruzáskor nemcsak azt érezte, hogy a zsebében lévő pénzét vették el, még unalmas pluszmunkával is járt! Brrh! De hát nem volt mit tenni, ezt a munkát is el kell végezni valakinek. Belépett hát a Billingo fiókjába, és nekilátott a munkának. Lehet, hogy fölöslegesen?

Mit nem vett figyelembe Áron?

Azt, hogy bár valakinek tényleg meg kell csinálnia a munkát, az nem azt jelenti, hogy pont neki. Mert hála az égnek, a logisztika az online kereskedelem olyan része, amely bár nélkülözhetetlen, tökéletesen kiszervezhető. A webshoplogisztika piacán 10-15 éve dolgozó cégek ma már gond nélkül végzik

  • a termékek raktározását,
  • komissiózását (a küldemény összeállítását)
  • csomagolását,
  • számlázását,
  • kiszállítását,
  • utánvétkezelését
  • és a visszáru menedzsmentet

fulfillment szolgáltatásuk keretében.

A tudás, az információ hatalom, hiszen nem csak időt, hanem súlyos összegeket is megspórolnak ezzel a tulajdonosok számára, amit egy új szoftver fejlesztése vagy árumozgató gép vásárlása jelentene! Azt pedig az online kereskedelem múltja és jelene is bizonyítja, hogy a rém unalmas adminisztrációtól való megválás örömkönnyeket csal a vállalkozók szemébe!

Tetszetős egy ajánlat, nem igaz? És ezt a Complexpress még tudja fokozni! Mi ugyanis az előbbieken felül még a beszállítási folyamatról is gondoskodunk. Nincs többé fuvarszervezés a nagykertől, nem kell a gyártónál papírokkal szöszmötölni, embert keresni, hogy kiadja a megrendelt árut! Igen, ez azt jelenti, hogy webshopodat anélkül viheted sikerre, hogy fizikailag valaha is találkoznál az általad forgalmazott termékekkel! Ez a szolgáltatás a webshoplogisztika non plus ultrája, a 4PL.

complexpress_blogcikk_banner_v01_01-3

Lehetne még ennél is jobb?

Csak, ha szereted, amikor automatizáltan, gyorsan, könnyen mennek a dolgok! A Complexpress által fejlesztett StoreLog alkalmazás egyszerűen és hatékonyan automatizálja a teljes raktári és kiszállítási folyamatot, megrendeléseket, sőt a számlázást is.

Mit jelent ez számodra? Röviden azt, hogy mostantól csak akkor kell ránézned logisztikai folyamataidra, ha szeretnél. Ha nem akarod, többé meg sem kell nyitnod az appot. Soha. De ami még ennél is jóval fontosabb: a megspórolt időt 100%-ban az áruházad fejlődésére fordíthatod. Hiperhatékonyra csiszolhatod az online marketingedet, új beszerzési csatornákat indíthatsz el, javíthatsz a webshopod vásárlói élményén vagy éppen képzéseken vehetsz részt, amelyekre már rég el akartál menni, de soha nem volt rá időd!

Térjünk vissza Áron történetéhez, lássuk hogyan segít neki a StoreLog!

Áronnak szerencséje van, mert Billingo-val számlázik, így egy gyors API kulcsos összekötéssel máris összekapcsolhatja Billingo fiókját a StoreLog appal. Ám, ha még ezzel sem szeretne bajlódni, az sem gond, tanácsadóink szívesen megcsinálják helyette. Utóbbihoz elég csak írni nekünk egy e-mailt: ugyfelszolgalat@complexpress.hu.

Nézzük, ezek után mivel NEM kell foglalkoznia Áronnak!

  • A vásárlást követő számlakiállítással, hiszen ez a StoreLoggal automatikusan működik. A rendszer elektronikusan, vagy a csomagba elhelyezve juttatja el a vásárlóhoz a számlát.

Jó, de ezt egy pár más alkalmazás is tudja. Akkor miben több ezeknél a StoreLog?

  • Jogos kérdés! A StoreLog ilyen esetben a visszáru kezelésekor tesz majd igazán jó szolgálatot. Az alkalmazás ugyanis a sztornó számlákat is olyan játszi könnyedséggel kezeli, mint a többit, hiszen a teljes logisztikai folyamat a Complexpress kezében összpontosul.
  • Soha többé nem kell a logisztikai hibák javításával bajlódnia (pl. hibásan összeállított csomagból hiányzó termék pótlása, újbóli kiszállításával). Sőt, ha egyáltalán ilyen előfordulna, a hibák költségét sem neki kell állnia.
  • A visszárut nem neki kell bontogatni, adminisztrálni és visszarakni a polcra.
  • A visszakézbesített terméket nem kell újra készletre vennie a készletnyilvántartásban. 

És ami az egészben a legjobb, hogy Áron kívülről csak annyit lát, hogy webshoplogisztikája flottul működik, neki pedig csak a kasszacsörgést kell figyelnie.  Szerinted, ha Áron ezt 1 éve olvasta volna, hogyan döntött volna? És Te, aki mindezt már tudja? 

További részletek: https://complexpress.sralkalmazas.hu

Innováció a webshoplogisztika
és csomagküldés területén

Értesüljön Tőlünk az igazán fontos dolgokról!

Kérem a tájékoztatást

Kapcsolat

Complexpress Logisztika Kft.

Cégjegyzékszám: 01-09-980739
Adószám: 12132553-2-41
Cím: 1151 Budapest, Székely Elek út 13-15.

Azonnali elérhetőségeink

Központi ügyfélszolgálat:
Telefon: 06-1-203-4681
Mobil: 06-30-694-2465
E-mail: ugyfelszolgalat@complexpress.hu

Logisztikai üzletág:
Telefon: 06-1-203-4681
E-mail: logisztika@complexpress.hu

Értékesítés:
Telefon: 06-1-203-4681
E-mail: sales@complexpress.hu

Copyright ©